Bc. Oksana Mytcyk

Diplomová práce

Sociální reklama a sociální marketing

Social Advertising and Social Marketing
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se věnuje oblasti sociálního marketingu a sociální reklamy, včetně cílů a funkcí, hlavních témat, definice cílových skupin. S ohledem na zaměření na komerční oblast jsou rovněž zvažovány sociální odpovědnost firem a její aktivity. V souvislosti s vybraným tématem jsou také popsány pojmy krizová komunikace a komunikace v krizi. Předmětem praktické části je analýza marketingu …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis focuses on the area of social marketing and social advertising, including goals and functions, main topics, and definition of target groups. With a focus on the commercial field, corporate social responsibility and its activities are also considered. In the context of the chosen topic, terms such as crisis communication and communication in crisis are also described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mytcyk, Oksana. Sociální reklama a sociální marketing. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe