Analýza postavení družstva na trhu – Mgr. Petra Němcová
Mgr. Petra Němcová
Bakalářská práce
Analýza postavení družstva na trhu
Position analysis of the cooperatives in the market
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza postavení vybraného družstva na trhu potravin a zboží běžné denní potřeby. Nejprve se zaměřím na teoretická východiska nezbytná pro zpracování praktické části bakalářské práce. Vysvětlím podstatu družstva, maloobchodního podnikání a vybraných analýz. V praktické části práce zhodnotí vlivy externího a interního prostředí na chod družstva Jednota, výrobní a obchodní …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to analyse a position of a chosen cooperative in the market of food and convenience goods. First of all, I will focus on theoretical basics, which are essential for elaboration of a practical part of the thesis. I will explain basic essences of a cooperative, of a retail trade, and of selected analysis. The practical part of the thesis will consider impact of external …víceKlíčová slova
Družstvo maloobchod strategický management strategická analýza SLEPTE analýza Porterův pětifaktorový model konkurenčního prostředí Altmanův model SWOT analýza. Cooperative Retail Trade Strategic management Strategic analysis SLEPTE analysis Porter`s five forces model of competitive environment SWOT analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rnuim/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Michal Kozub
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova