Fáze úvěrového procesu malého podniku – Bc. Michal Vistořín
Bc. Michal Vistořín
Diplomová práce
Fáze úvěrového procesu malého podniku
Phases of small company loan process
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou podnikání malých a středních podniků v České republice a zejména pak postupem získávání finančních prostředků ve formě investičního úvěrování. Důležitost byla věnována aspektům úvěrového procesu, jakožto cestě k získání potřebných zdrojů. V práci je proveden rozbor účetních výkazů. Důraz je kladen na provedení obchodní a finanční analýzy dané společnosti s …víceAbstract:
The graduation thesis focuses on small and medium sized companies in the Czech Republic, particularly on acquiring financial assets through investment lending. It highlights the aspects of the lending process as a way to obtain necessary resources. The paper also analyzes financial balance sheets. Emphasis is placed on business implementation and financial analysis of particular company with clearly …víceKlíčová slova
Malý a střední podnik úvěrový proces úvěrové riziko investiční úvěr účetní výkazy obchodní analýza finanční analýza absolutní ukazatele poměrové ukazatele small and medium company loan process credit risk investment loan financial statements trade analysis finance analysis absolute indexes ratio indexes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i2vtm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedoucí: Ing. Richard Stypa
- Oponent: Ing. Jana Kotěšovcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria