Politeness and English as a Foreign Language – Bc. Monika ZAPLETALOVÁ
Bc. Monika ZAPLETALOVÁ
Master's thesis
Politeness and English as a Foreign Language
Politeness and English as a Foreign Language
Abstract:
This diploma thesis deals with teaching politeness to EFL learners. It investigates the effectiveness of pedagogical intervention, specifically deductive and inductive approaches with explicit instructions, in enhancing the pragmatic competence of Czech 9th-grade learners, focusing on the appropriate degree of politeness in requests. The theoretical part explores pragmatics, politeness, and requests …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá výukou zdvořilosti u studentů angličtiny jako cizího jazyka. Zkoumá účinnost pedagogické intervence, konkrétně deduktivního a induktivního přístupu s explicitními instrukcemi, při zvyšování pragmatické kompetence českých žáků 9. ročníku a zaměřuje se na přiměřenou míru zdvořilosti v žádostech. Teoretická část se věnuje pragmatice, zdvořilosti a žádostem. Praktická část …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: DR HAB Konrad Szcześniak
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAPLETALOVÁ, Monika. Politeness and English as a Foreign Language. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching English for Lower Secondary Schools / Teaching English for Lower Secondary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Moderní média a sociální sítě ve výuce angličtiny jako zdroj motivace
Markéta Vránová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Používání multikulturní dětské literatury při výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Stodolová -
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková
Názov
Vložil
Vložené
Práva