Vliv filmové kritiky na marketing filmů – Magdaléna Tatarová
Magdaléna Tatarová
Diplomová práce
Vliv filmové kritiky na marketing filmů
The impact of film criticism on film marketing
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na komplexní obraz filmové kritiky a její význam pro filmový průmysl a marketing. První část práce poskytuje teoretické vymezení nejvýznamnějších pojmů, druhů a funkcí filmové kritiky a její historické zasazení do kontextu. Další část je věnována roli kritiky ve filmovém průmyslu a její uplatnění v marketingové komunikaci filmů. Předmětem výzkumu je potom zhodnocení současné …víceAbstract:
This Master's thesis focuses on the complex form of film criticism and its impact on the film industry and marketing. The first part explains the most important terms and definitions as well as types, functions and history of film criticism. The next chapter deals with the role of film reviews in the film industry and its application in film marketing. The aim of the research is to assesses the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77593
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Barbara Hucková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza determinantů úspěchu filmu a aplikování ekonomie krásy na filmový průmysl
Adéla Formánková -
Scénář a střih v dokumentárním filmu: případová studie vývoje filmu Normální autistický film Miroslava Janka
Kateřina MARŠÍKOVÁ -
Rozdíly v přístupu režiséra k tvorbě celovečerního komerčního filmu a studentského krátkometrážního filmu
Jan Hadraba -
Srovnání výroby televizního a distribučního filmu s případovou studií žánru vánoční pohádky
Anna Mikulová -
Brno ve filmu - možnosti a uplatnění města ve filmovém průmyslu
Tereza Luzarová -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova