Magdaléna Tatarová
Master's thesis
Vliv filmové kritiky na marketing filmů
The impact of film criticism on film marketing
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na komplexní obraz filmové kritiky a její význam pro filmový průmysl a marketing. První část práce poskytuje teoretické vymezení nejvýznamnějších pojmů, druhů a funkcí filmové kritiky a její historické zasazení do kontextu. Další část je věnována roli kritiky ve filmovém průmyslu a její uplatnění v marketingové komunikaci filmů. Předmětem výzkumu je potom zhodnocení současné …moreAbstract:
This Master's thesis focuses on the complex form of film criticism and its impact on the film industry and marketing. The first part explains the most important terms and definitions as well as types, functions and history of film criticism. The next chapter deals with the role of film reviews in the film industry and its application in film marketing. The aim of the research is to assesses the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77593
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Jan Hanzlík
- Reader: Barbara Hucková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Analýza determinantů úspěchu filmu a aplikování ekonomie krásy na filmový průmysl
Adéla Formánková -
Scénář a střih v dokumentárním filmu: případová studie vývoje filmu Normální autistický film Miroslava Janka
Kateřina MARŠÍKOVÁ -
Rozdíly v přístupu režiséra k tvorbě celovečerního komerčního filmu a studentského krátkometrážního filmu
Jan Hadraba -
Srovnání výroby televizního a distribučního filmu s případovou studií žánru vánoční pohádky
Anna Mikulová -
Brno ve filmu - možnosti a uplatnění města ve filmovém průmyslu
Tereza Luzarová -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova