Josef MERGL

Bachelor's thesis

Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách

The influence of online marketing on the success of selected political parties in elections
Abstract:
Motivem sepsání této bakalářské práce byl stoupající vliv politického marketingu a to zejména online-marketingu ve volební kampani. Stav poznání v tomto tématu je především v zahraničí na dobré úrovni. Bylo již provedeno několik velmi konkrétních studií zabývajících se tímto tématem a jejich výsledky jsou dalším dobrým důvodem, proč vliv online marketingu na výsledek voleb otestovat i v ČR, a to zejména …more
Abstract:
The motivation for writing this bachelor's thesis was the increasing influence of political marketing, particularly online marketing, in electoral campaigns. The state of knowledge on this topic is particularly advanced abroad, with several very specific studies already conducted on this subject, and their results provide a good reason to test the influence of online marketing on election outcomes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MERGL, Josef. Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická