Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách – Josef MERGL
Josef MERGL
Bachelor's thesis
Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách
The influence of online marketing on the success of selected political parties in elections
Abstract:
Motivem sepsání této bakalářské práce byl stoupající vliv politického marketingu a to zejména online-marketingu ve volební kampani. Stav poznání v tomto tématu je především v zahraničí na dobré úrovni. Bylo již provedeno několik velmi konkrétních studií zabývajících se tímto tématem a jejich výsledky jsou dalším dobrým důvodem, proč vliv online marketingu na výsledek voleb otestovat i v ČR, a to zejména …moreAbstract:
The motivation for writing this bachelor's thesis was the increasing influence of political marketing, particularly online marketing, in electoral campaigns. The state of knowledge on this topic is particularly advanced abroad, with several very specific studies already conducted on this subject, and their results provide a good reason to test the influence of online marketing on election outcomes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MERGL, Josef. \textit{Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/624tq1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MERGL, Josef. Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Ženy v politickém systému Kladenska a politický marketing
Kateřina Skálová -
Politický marketing na komunální úrovni: Komparace ČSSD a hnutí M.O.R.
Martina Lhotská -
Politický marketing v rámci komunálních voleb
Lukáš SLADKÝ -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi -
Politický marketing a analýza komunální kampaně hnutí ANO 2011
Milan Peruth