Analýza kľúčových slov v optimalizácii pre vyhľadávače – Tomáš Kovařík
Tomáš Kovařík
Bachelor's thesis
Analýza kľúčových slov v optimalizácii pre vyhľadávače
Analýza klíčových slov v optimalizaci pro vyhledávače
Abstract:
Práce se věnuje analýze klíčových slov jako součásti marketingu na internete. Poukazuje na význam internetu a IT v současném podnikání. Hlavní náplní je podrobný popis metod analýzy klíčových slov při optimalizaci pro vyhledávače. Výběr vhodných klíčových slov je základem pro nalezení společnosti na internetu, kde je dostupné obrovské množství informací různé kvality. Práce aplikuje postup analýzy …moreAbstract:
Keyword analysis is described as an important tool of internet marketing and a part of search engine optimization (SEO). The main goal is a detailed description of methods used in keyword analysis and search engine optimization. Choice of keywords is crucial to finding a company and its website on the internet today. Keyword analysis is used for optimization of an existing website and the list of recommended …moreAbstract:
Práca sa venuje analýze kľúčových slov ako súčasti marketingu na internete. Poukazuje na význam internetu a IT v súčasnom podnikaní. Hlavnou náplňou je podrobný popis metód analýzy kľúčových slov pri optimalizácii pre vyhľadávače. Výber vhodných kľúčových slov je základom pre nájdenie spoločnosti na internete, kde je dostupné veľké množstvo informácií různej kvality. Práca aplikuje postup analýzy kľúčových …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/12112
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2008
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Michal Novotný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/12112
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA