Lenka MIŠINCOVÁ
Bachelor's thesis
Corporate design štúdia Kreus
Corporate design of the studio Kreus
Abstract:
Táto bakalárska práca s názvom Corporate design štúdia Kreus, sa zaoberá históriou a súčasnosťou vizuálnych štýlov filmových spoločností a štúdií. Je rozdelená do dvoch častí. V prvej teoretickej časti sa venujem najskôr všeobecnému objasneniu termínu corporate identity a corporate designu ako súčasti corporate identity a ďalej histórii vizuálnych štýlov vybraných filmových spoločností. Teoretická …moreAbstract:
This bachelor's work called Corporate Design of Kreus studio concerns history and present of corporate design in movie companies and studios. It is divided into two parts. I dedicate the first, theoretical part to a comprehensive clarification of a term Corporate Identity and Corporate Design as a part of a Corporate Identity. This is followed by history of visual styles in selected companies, analyzing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier:
13877
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIŠINCOVÁ, Lenka. Corporate design štúdia Kreus. Zlín, 2011. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Fine Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc