Ing. Sarath Thulaseedharan Mallika

Master's thesis

Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd

Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Anotácia:
The aim of the thesis is to recommend a better social media marketing strategy to Royad Global, Kakat Impex Private Limited, Kerala, India for achieving effective Brand communication. Thesis will focus on existing social media marketing strategies adopted by Royad Global, a living technology company based in India with operations in Doha, Qatar. Theoretical part of the thesis will focus more on explaining …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to recommend a better social media marketing strategy to Royad Global, Kakat Impex Private Limited, Kerala, India for achieving effective Brand communication. Thesis will focus on existing social media marketing strategies adopted by Royad Global, a living technology company based in India with operations in Doha, Qatar. Theoretical part of the thesis will focus more on explaining …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/d2szx/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
  • Vedúci: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management