Úprava textů pro žáky se sluchovým postižením – Bc. Veronika Horáčková
Bc. Veronika Horáčková
Bakalářská práce
Úprava textů pro žáky se sluchovým postižením
Literary Text Simplification for Hearing Impaired Students
Anotace:
Tato práce se věnuje problematice čtenářství u osob se sluchovým postižením. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je věnována problematice sluchového postižení. Představuje význam sluchu, terminologii týkající se sluchového postižení, ukazuje rozdělení a etiologii sluchových vad a zabývá se také možnostmi kompenzace a různými způsoby komunikace. Druhá kapitola pojednává o čtení. Představuje …víceAbstract:
This thesis explores the field of reading of persons with hearing impairment. The thesis is divided into three chapters. First chapter is dedicated to problematics of hearing impairment. It presents the importance of hearing, terminology regarding hearing impairments and shows the categorization and etiology of auditory defects and also deals with various compensation options and different kinds of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tax43/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Recepce psaného textu u žáka se sluchovým postižením
Kateřina Mlčáková -
Úprava textu pro osoby se sluchovým postižením: Čítanka
Monika STAŇKOVÁ -
Úprava textu pro děti se sluchovým postižením - Příhody včelích medvídků
Veronika VEITOVÁ