CSR – nezbytná součást Corporate Identity – Bc. Ondřej Blažek
Bc. Ondřej Blažek
Diplomová práce
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
CSR as an Essentials part of CI
Anotace:
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností organizace (Corporate Social Responsibility – CSR) jako nezbytnou součástí korporátní identity. Důležitost společensky odpovědného chování je podložena teoretickou částí práce, která je věnována analýze konceptu CSR, hodnocení hlavních oblastí odpovědného chování, zmapování CSR v národním a mezinárodním kontextu a mechanismům měření a hodnocení společenské …víceAbstract:
This thesis deals with the social responsibility Organization (Corporate Social Responsibility - CSR) as an essential part of corporate identity. The importance of socially responsible behavior is based on the theoretical part of the work, which is dedicated to the concept of CSR from the main areas of responsible behavior, mapping of CSR in the context of national and international mechanism, measurement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qeryk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická