Vybrané nástroje marketingovej komunikácie a možnosti ich začlenenia //do činnosti základných umeleckých škôl – MgA. Ivana Rovňáková
MgA. Ivana Rovňáková
Bachelor's thesis
Vybrané nástroje marketingovej komunikácie a možnosti ich začlenenia //do činnosti základných umeleckých škôl
Chosen tools of marketing communication //and possibilities how to implement them into the work of art schools
Abstract:
Annotation The bachelor´s thesis „Chosen tools of marketing communication and possibilities how to implement them into the work of art schools” focuses on the development of marketing communication at art schools. It is focused on the Public Relations and offers the selection of tools suitable to be implemented at art schools. The main goal of the research section of the diploma thesis is to bring …viacAbstract:
Anotácia Bakalárska práca „Vybrané nástroje marketingovej komunikácie a možnosti ich začlenenia do činnosti základných umeleckých škôl.“ sa zaoberá rozvojom marketingovej komunikácie na základných umeleckých školách. Zameriava sa predovšetkým na vzťahy s verejnosťou (PR) a ponúka výber nástrojov, ktoré sú vhodné pre aplikáciu na základných umeleckých školách. Výskumná časť si kladie za cieľ priniesť …viac
Jazyk práce: Slovenian
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/szpcm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Beáta Holá
- Oponent: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROVŇÁKOVÁ, Ivana. \textit{Vybrané nástroje marketingovej komunikácie a možnosti ich začlenenia //do činnosti základných umeleckých škôl}. Online. Bakalárska práca. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Faculty of Music. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/66fb5g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/szpcm/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / odbor:
Art of Music / Music Management
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy marketingovej komunikácie v poisťovníctve
Barbora Piatková -
Sociálna sieť - nový nástroj vnútrofiremnej komunikácie
Magdaléna LEVČÍKOVÁ -
Nové trendy v uplatňovaní nástrojov marketingovej komunikácie na ruskom trhu
Kamila Repková -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl