Bc. Michaela Vejrašková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Abstract:
Bakalářská práce „Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku“ analyzuje jednotlivé části marketingového mixu v určeném podniku a zhodnotí tak fungování podniku v této problematice. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to jsou teoretická a aplikační část. První část bakalářské práce obsahuje výtah z odborné literatury. Jsou zde shrnuty výrazy jako jsou marketing a marketingový mix, který je …more
Abstract:
Bachelor thesis „Analysis of marketing mix in selected company“ analyzes individual parts of marketing mix in a defined company and evaluated the functioning of the company in this area. The thesis is divided into two parts, theoretical and application. The first part of the thesis contains an excerpt from the professional literature. There are summarized terms such as marketing and marketing mix, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 2. 2020
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Irena Čihovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích