Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Michaela Vejrašková
Bc. Michaela Vejrašková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Anotace:
Bakalářská práce „Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku“ analyzuje jednotlivé části marketingového mixu v určeném podniku a zhodnotí tak fungování podniku v této problematice. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to jsou teoretická a aplikační část. První část bakalářské práce obsahuje výtah z odborné literatury. Jsou zde shrnuty výrazy jako jsou marketing a marketingový mix, který je …víceAbstract:
Bachelor thesis „Analysis of marketing mix in selected company“ analyzes individual parts of marketing mix in a defined company and evaluated the functioning of the company in this area. The thesis is divided into two parts, theoretical and application. The first part of the thesis contains an excerpt from the professional literature. There are summarized terms such as marketing and marketing mix, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/og0l4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Marketing a marketingová komunikace ve službách cestovního ruchu v destinaci Lipensko
Jana Nováková