Bc. Michaela Vejrašková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Anotace:
Bakalářská práce „Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku“ analyzuje jednotlivé části marketingového mixu v určeném podniku a zhodnotí tak fungování podniku v této problematice. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to jsou teoretická a aplikační část. První část bakalářské práce obsahuje výtah z odborné literatury. Jsou zde shrnuty výrazy jako jsou marketing a marketingový mix, který je …více
Abstract:
Bachelor thesis „Analysis of marketing mix in selected company“ analyzes individual parts of marketing mix in a defined company and evaluated the functioning of the company in this area. The thesis is divided into two parts, theoretical and application. The first part of the thesis contains an excerpt from the professional literature. There are summarized terms such as marketing and marketing mix, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích