Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Michaela Vejrašková
Bc. Michaela Vejrašková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Abstract:
Bakalářská práce „Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku“ analyzuje jednotlivé části marketingového mixu v určeném podniku a zhodnotí tak fungování podniku v této problematice. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to jsou teoretická a aplikační část. První část bakalářské práce obsahuje výtah z odborné literatury. Jsou zde shrnuty výrazy jako jsou marketing a marketingový mix, který je …moreAbstract:
Bachelor thesis „Analysis of marketing mix in selected company“ analyzes individual parts of marketing mix in a defined company and evaluated the functioning of the company in this area. The thesis is divided into two parts, theoretical and application. The first part of the thesis contains an excerpt from the professional literature. There are summarized terms such as marketing and marketing mix, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/og0l4/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2020
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Irena Čihovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEJRAŠKOVÁ, Michaela. \textit{Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2019. Available from: https://theses.cz/id/6774un/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Marketing a marketingová komunikace ve službách cestovního ruchu v destinaci Lipensko
Jana Nováková