Radim Keňo

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace ve vybrané střední odborné škole z pohledu žáků

Marketing Communication in a selected secondary vocational school from the perspective of students
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem Marketingová komunikace ve vybrané střední odborné škole z pohledu žáků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je seznámení s problematikou marketingu na základě studia odborné literatury, vymezení základních pojmů a popis možností využití této komunikace ve školství. Cílem praktické části je zjistit, které faktory z marketingové …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of Marketing Communication in a selected secondary vocational school from the perspective of students. The work is divided into theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to get acquainted with the issue of marketing based on the study of professional literature, the definition of basic concepts and a description of the possibilities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání