Integrace dítěte s autismem do mateřské školy – Bc. Veronika Střelcová
Bc. Veronika Střelcová
Bakalářská práce
Integrace dítěte s autismem do mateřské školy
Integration of a child with autism to a kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá individuální integrací dítěte s autismem do mateřské školy. Práce je rozdělena na tři části. První dvě teoretické části představují pojmy autismus a seznamuje s vývojem dítěte s autismem. Dále se zaměřuje na předškolní vzdělávání dětí s autismem. Zároveň popisují důležitost hry v životě dítěte. Třetí výzkumná část obsahuje charakteristiku výzkumného šetření, případovou studii …víceAbstract:
The thesis deals with an individual integration of a child with autism to kindergarten. The work is divided into three main chapters. First two chapters are theoretical and introduce the characteristic of autism and development of a child with autism. They also focuse on pre-school education of children with autism. Further, the chapters describe the importance of play in life of a child. The third …víceKlíčová slova
Autismus poruchy autistického spektra předškolní vzdělávání integrace individuální vzdělávací plán asistent pedagoga vyučovací metody případová studie An autism autism spectrum disorders pre school education an integration an individual educational plan a teacher assistant teaching methods case study
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sqo67/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Helena Vaďurová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková -
The role of a teaching assistant in a primary school classroom
Romana Halíková -
Use of Suggestopedia as an Inspiration for teaching English with focus on Pronunciation
Kateřina Jezdinská -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová