Marketingový plán pro rozvoj cykloturistiky ve Žďáře nad Sázavou a jeho blízkém okolí – Lucie Matějíčková
Lucie Matějíčková
Master's thesis
Marketingový plán pro rozvoj cykloturistiky ve Žďáře nad Sázavou a jeho blízkém okolí
Marketing plan for the development of cycling tourism in Žďár nad Sázavou and its surroundings
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro rozvoj cykloturistiky ve Žďáře nad Sázavou a jeho blízkém okolí. Cílem práce je analyzovat prostředí v oblasti cykloturistiky na Žďársku, stanovit cílený marketing (segmentace, zacílení, umístění) a následně propagovat oblast jako vhodnou pro cykloturistiku. Teoretická část pojednává o cykloturistice, řeší druhy cykloturistiky, typy …moreAbstract:
This thesis deals with creation of marketing plan for development of cycling tourism in Žďár nad Sázavou and its surroundings. The aim of this work is to analyze an environment in field of cycling tourism in Žďársko region, to determine target marketing (segmentation, targeting, positioning) and then to propagate this region as the region suitable for cycling tourism. The theoretical part deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 2. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81871
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2021
- Supervisor: Jan Herget
- Reader: Martina Sedláková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATĚJÍČKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový plán pro rozvoj cykloturistiky ve Žďáře nad Sázavou a~jeho blízkém okolí}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2020. Available from: https://theses.cz/id/67plm2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova