Propagace divadel v sociálních médiích – Gabriela Nováková
Gabriela Nováková
Bakalářská práce
Propagace divadel v sociálních médiích
Social Media in Theatre Promotion
Anotace:
Bakalářská práce v první části představuje pojem sociální média, jejich konkrétní typy a dále specifika marketingu neziskových kulturních organizací. Shrnuje několik zásadních doporučení, jakým způsobem se sociálními médii pracovat z hlediska tvorby obsahu, zejména se sítí Facebook. Druhá část se věnuje třem konkrétním pražským divadlům a jejich užívání sociálních médií v praxi. To je podrobeno stručné …víceAbstract:
In the first part the bachelor thesis introduces the concept of social media, its specific types, and also the characteristics of marketing of non-profit cultural organizations. It summarizes several recommendations on social media work in terms of content creation, especially on Facebook. The second part is dedicated to the concrete Prague theaters and their use of the social media in practice. Theatres …víceKlíčová slova
sociální médiaKlíčová slova
divadelní managementKlíčová slova
blogyKlíčová slova
internetové sociální sítěKlíčová slova
reklama a propagaceKlíčová slova
FacebookKlíčová slova
internetový marketingObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
- Vedoucí: Vlastimil JEŽEK
- Oponent: Jiří SULŽENKO
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Internetové sociální sítě a žáci základní školy
Dominika Rouhová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Chování žáků 5. ročníku v kyberprostoru: sociální sítě, seznamování, nahota a krizová situace
Anna Zemanová -
Internetové sociální sítě jako nové působiště knihoven a knihovníků
Marek Vetchý -
Internetové sociální sítě, pohled na jejich využívání především žáky ZŠ a s tím spojená případná rizika
Lubomír Bureš -
Internetové sociální sítě v životech pubescentů a možná rizika jejich užívání
Veronika KLIMKOVÁ -
Internetové sociální sítě a jejich využívání žáky středních škol
Markéta Marková