Bc. Diana Hlubková

Master's thesis

Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven

The Role of Marketing and Public Relations within the Informative and Educative Activities of the Universities Libraries
Anotácia:
Tématem práce je role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven. Marketingová teorie je aplikována na prostředí, jehož podstatou je poskytování služeb. Na informační vzdělávání je nahlíženo jako na nezbytnou součást vysokoškolského vzdělávání, kterou je třeba organizovat, plánovat a propagovat. Úspěšná realizace informačního vzdělávání předpokládá segmentaci …viac
Abstract:
The subject-matter of the thesis is the role of marketing and public relations within the informative and educative activities of university libraries. The marketing theory is applied to the environment the substance of which is rendering of services. The information education is perceived as an essential part of academic education which must be organized, planned and promoted. Successful implementation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2011
  • Vedúci: Mgr. Petra Hornochová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta