Informační systémy s podporou CRM – Bc. Petr Hauzar
Bc. Petr Hauzar
Diplomová práce
Informační systémy s podporou CRM
CRM informations systems
Anotace:
Cílem práce je zmapovat problematiku systémů s podporou Customer Relationship Management, podchytit jejich základní vlastnosti a požadavky na funkčnost takových systemů. Následně pak navrhnout obecné principy pro vytvoření CRM systémů. Dále zanalyzovat a popsat současný systém pronajímání apartmanů v USA, zanalyzovat chod a potřeby konkrétní firmy, která se zabývá pronájmem apartmánů. Na základě této …víceAbstract:
The goal of the thesis is to explain what Customer Relationship Management really is, to find out it's main properties and requirements of the CRM systems. Then to propose general principles of developing the CRM systems. Next step is to analyze and describe the current system of apartment leasing principles in the USA, then to analyze and find out needs of a presentive company which leases it's apartments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/irw18/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2011
- Vedoucí: RNDr. Pavel Hajn
- Oponent: prof. RNDr. Jiří Hřebíček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane