Komunikační strategie v blogování s přihlédnutím k genderové analýze – Lenka Trutmanová
Lenka Trutmanová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie v blogování s přihlédnutím k genderové analýze
Strategies of communication in webloging with a compound of gender analysis
Abstract:
Cílem této práce je na základě odborné literatury, dostupných zdrojů i samostatného výzkumu přivést do povědomí základní informace týkající se blogování. Vystihnout nejdůležitější pojmy a částečně zmapovat danou oblast. Zároveň zpracovat teorii komunikace a aplikovat ji na komunikaci v blogování, z které následně vychází komunikační strategie v blogování. A také nahlédnout na teorii genderu a genderovou …moreAbstract:
The goal of my thesis is to acknowledge basic information concerning blogging according to special literature, available sources and also the research itself. It should describe the most important terms and partially map the certain field. Moreover my thesis should elaborate the communication theory and apply it on communication in blogging from which consequently the communication strategy in blogging …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2009
- Supervisor: Vladimír Polách
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRUTMANOVÁ, Lenka. \textit{Komunikační strategie v blogování s přihlédnutím k genderové analýze}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Filozofická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/6a92f3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / field:
Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích
Theses on a related topic
-
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková