Adela Šimčová

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníka vybraného podniku

Customer satisfaction of selected company
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to measure the state of customer satisfaction with the Slovak online store with use of the specific tool. The theoretical part describes the basic concepts related to customer satisfaction, but also ways to measure satisfaction. The methodological part describes the process of writing, statistical methods used and the construction of the questionnaire. The practical …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je pomocí konkrétního nástroje odměřit stav spokojenosti zákazníků slovenského internetového obchodu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související se spokojeností zákazníků, ale také způsoby měření spokojenosti. Metodologická část popisuje postup psaní práce, použité statistické metody a konstrukci dotazníku. Praktická část sestává z analýzy získaných dat pomocí …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Schuller, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta