Spokojenost zákazníka vybraného podniku – Adela Šimčová
Adela Šimčová
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Customer satisfaction of selected company
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to measure the state of customer satisfaction with the Slovak online store with use of the specific tool. The theoretical part describes the basic concepts related to customer satisfaction, but also ways to measure satisfaction. The methodological part describes the process of writing, statistical methods used and the construction of the questionnaire. The practical …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je pomocí konkrétního nástroje odměřit stav spokojenosti zákazníků slovenského internetového obchodu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související se spokojeností zákazníků, ale také způsoby měření spokojenosti. Metodologická část popisuje postup psaní práce, použité statistické metody a konstrukci dotazníku. Praktická část sestává z analýzy získaných dat pomocí …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m68p2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Schuller, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Predikce golfových výsledků užitím metody lineární regrese
Luboš Vocásek -
Multinomická regrese pro nominální a ordinální vysvětlovanou proměnnou
Radim Knoll -
Logistická regrese v systému Statistica
Tetiana Boiko -
Regression analysis on tests results for diabetes diagnosis using R
Gayrat Dadamirzaev -
Spokojenost zákazníků se službami e-shopů
Riki Herinků -
Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků.
Roman BAŤA -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze