Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm – Bc. Petr MUSIL
Bc. Petr MUSIL
Master's thesis
Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm
Marketing communications for the introduction of new product on the market - a new program block The Frekvence 1 of a radio station - morning begins at eight
Abstract:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou marketingových komunikací rádia Frekvence 1 při zavedení nového produktu na trh v letech 2009 a 2010. Novým produktem je v tomto případě pořad ?Den začíná v osm.? Autor popisuje u nového produktu okolnosti, které vedly k jeho vytvoření, měly vliv na jeho vývoj a formovaly ho v průběhu dvou let. Jsou zde vysvětleny základní principy a trendy, doprovázející …moreAbstract:
The master thesis discusses the characteristics of marketing communications, radio frequency in the introduction of a new product to market in 2009 and 2010. New product in this case show, "The day starts at eight." The author describes the new product, the circumstances of Sciences-ly to its creation, should influence its development and formed it over two years. There are explained basic principles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
18587
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MUSIL, Petr. \textit{Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/6ajjkw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MUSIL, Petr. Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Personální controlling a jeho využití v malých a středních podnicích
Edita Vacková -
Regionální produkty a tradice a jejich využití v cestovním ruchu
Kristýna Urválková -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha -
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Studie vlivu vnitřních a vnějších podmínek na kvalitu prostředí v místnostech a budovách
Jan Barák -
Adaptace a s ní spojené podpůrné a stresové faktory u vysokoškolských studentů navazujících magisterských programů
Šírová Šírová -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová