Sociální pedagogika v myšlení buditelských učitelů – Zdeněk KOUT
Zdeněk KOUT
Bakalářská práce
Sociální pedagogika v myšlení buditelských učitelů
Social pedagogy in thiking of revivalist teachers
Anotace:
Bakalářská práce je přehlídkou vlastenecké činnosti buditelských učitelů od doby národního obrození a jejich vlivu na socializaci českého národa. Vědomosti o dané problematice, vlastenectví a význačné osobnosti české pedagogiky, Janu Nepomuku Filcíkovi, jsou uvedeny v třetí a čtvrté kapitole práce.Abstract:
This bachelor thesis is a survey of patriotic activities carried out by revivalist teachers since the beginning of the Czech National Revival Movement and their influence on the socialization of the Czech nation. The third and the four chapters of the thesis are devoted to the general knowledge of this topic, to patriotism and to an important figure of the Czech pedagogy ? Jan Nepomuk Filcík.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Zveřejnit od: 25. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUT, Zdeněk. Sociální pedagogika v myšlení buditelských učitelů. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Moravští Novokřtěnci – Hutterité, jejich životní styl , výchova a vzdělávání v minulosti a v současnosti.
Jan Gregr -
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková -
Antisemitismus a jeho projevy v české a německé společnosti (19. a 20. století)
Natálie Ochranová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková -
Současný stav a budoucnost výchovy a vzdělávání dětí v oblasti připravenosti na mimořádné události a krizové situace
Matěj Glanc -
Výchova a vzdělávání ve skautingu a jejich možný vliv na žáky středních škol
Iveta Řezáčová -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal