Zkušenosti učitelů mateřských škol s dětmi s Downovým syndromem – Eliška Uřičářová
Eliška Uřičářová
Bakalářská práce
Zkušenosti učitelů mateřských škol s dětmi s Downovým syndromem
Experiences of Preschool Teachers with Children with Down Syndrome
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkušenostmi učitelů mateřských škol s inkluzivním vzděláváním dětí s Downovým syndromem. Cílem této práce je odhalit výzvy, se kterými se učitelé mateřských škol potýkají v rámci inkluze těchto dětí, a popsat strategie, jež během tohoto vzdělávání využili. V teoretické části jsou uvedeny základní charakteristiky tohoto syndromu, fyziologické změny a anomálie v chování. Rovněž …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the experience of kindergarten teachers with inclusive education of children with Down syndrome. The aim of this thesis is to identify the challenges kindergarten teachers face in the inclusion of these children and to describe the strategies they have used during their education. In the theoretical part, the basic characteristics, physiological changes and behavioral …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Uřičářová, Eliška. Zkušenosti učitelů mateřských škol s dětmi s Downovým syndromem. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání osob se sluchovým postižením ve speciálně pedagogickém proudu ve Finsku
Eliška Říhová -
Problematika rizikového chování u osob se zdravotním postižením z pohledu školního metodika prevence
Dana Dlouhá -
Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Veronika Šimíková -
Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
Anna Hlavičková -
Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
David Hrabě -
Mapování připravenosti učitelů na účast žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní tělesné výchově
Alena RŮŽIČKOVÁ -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Monika Prchalová