Psychomotorické hry s využitím netradiční pomůcky ve výuce na 1. stupni ZŠ – Mgr. Iva Brabcová
Mgr. Iva Brabcová
Diplomová práce
Psychomotorické hry s využitím netradiční pomůcky ve výuce na 1. stupni ZŠ
Psychomotoric games using non - traditional teaching aids at primary schools
Anotace:
Diplomová práce poskytuje metodický materiál psychomotorických her s využitím netradiční pomůcky - kroužky na záclony. Praktická část obsahuje katalog psychomotorických her, vzorové přípravy pro učitele tělesné výchovy se začleněním psychomotorických her do struktury hodiny a náměty pro mezipředmětové vztahy. Tyto podklady lze využít v pedagogické praxi na 1. stupni ZŠ.Abstract:
The extended essay provides the methodology for P. E. teachers that contains psychomotoric games with a special learning aid, curtain clips. In the practical part we can find a catalogue of psychomotoric games, model lesson plans with psychomotoric games for P. E. teachers and suggestions for cross curricular links. These data we can use in the pedagogical practise at primary schools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v8rks/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2007
- Vedoucí: Mgr. Daniela Jonášová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Cross-curricular links in English Langue Teaching at Elementary School
Miroslav Kůdela -
Cross-curricular links in English coursebooks for 5th graders.
Tereza Kejdová -
Cross-curricular links in English coursebooks
Zuzana Maršálková -
The Impact of Language Choice on Young Learners’ Comprehension of Instructions and Use of Language
Eliška Čechová -
The Usage of Lapbook in Teaching English to Very Young and Young Learners
Monika Vejmělková -
Teaching English to Very Young Learners in the Czech Republic
Monika Janáková -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ