Vliv označení "superpotravina" na chování spotřebitelů – Markéta Neťuková
Markéta Neťuková
Diplomová práce
Vliv označení "superpotravina" na chování spotřebitelů
The effect of the clame "superfoods" in consumer behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zabývá označením superpotravina a dopady jeho užití na chování spotřebitelů. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají fenomén superpotravin a jak toto označení ovlivňuje jejich spotřební chování. Teoretická část práce uvádí a vysvětluje terminologii spojenou s pojmem superpotravina. Vysvětluje související pojmy jako je funkční potravina, superovoce a biopotravina …víceAbstract:
The master thesis is concerned with the effect of the clame superfood and its impact in consumer behaviour. The aim of this thesis is to find out how consumers perceive the phenomenon of superfoods and how this claim effect their consumer behaviour. The theoretical part of the thesis defines and explains the terminology related to the key term superfoods such as functional foods, superfruits and organic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68790
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68790
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková