Možnosti podpory a zvýšení prodeje u malé/rodinné firmy – Bc. Zuzana Kuběnková
Bc. Zuzana Kuběnková
Diplomová práce
Možnosti podpory a zvýšení prodeje u malé/rodinné firmy
Promotion and increasing of sales in small/family company
Anotace:
Diplomová práce je tematicky rozdělena do tří částí. V první části se autorka zabývá teoretickými východisky, druhá část je věnována praktickému zaměření sloužícímu ke zjištění současného stavu společnosti ISCAREX. Výstupem práce jsou návrhy a doporučení možností podpory, které by vedly ke zvýšení prodeje.Abstract:
The dissertation is thematicaly divided into three parts. In the first part, the author focuses on theoretical solutions and the second part is focused on practical specialisation servis for finding out the current state of the ISCAREX company. The output of this work are the suggestions and recommendations of ways of support that would lead to the sale increase.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/msyop/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Martin Filipi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Eva Clarkson