Využití PR jako základu marketingové komunikace – Dagmar Alexandra Bernardová
Dagmar Alexandra Bernardová
Bakalářská práce
Využití PR jako základu marketingové komunikace
Use as the basis of PR for marketing communications
Anotace:
BERNARDOVÁ, Dagmar Alexandra. PR jako základ marketingové komunikace. Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová. Praha: 2013 CELKOVÝ POČET STRAN 64 Teoretická část se zabývá především vývojem marketingu, jeho historií a osobnostmi, které ovlivnily jeho důležitost až do dnešní doby. Věnuje se také marketingovému mixu a složkám, ze kterých se skládá. Dále rozebírá pojem public relations, jeho důležitost …víceAbstract:
The theoretical part of my bachelor's thesis focuses on the evolution of marketing, its history and people who have influenced it giving it the indisputable importance it has in the modern world. In addition, this thesis discusses the marketing mix and its core components. The term Public Relations is elaborated on with the focus on its impact on the market, its means of communication, and PR agencies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10980/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Eva Klánová
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERNARDOVÁ, Dagmar Alexandra. \textit{Využití PR jako základu marketingové komunikace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/6dbbqx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová