Personální marketing ve vybraném podniku – Bc. Markéta Kubíková
Bc. Markéta Kubíková
Diplomová práce
Personální marketing ve vybraném podniku
HR marketing in a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na komplexní posouzení personálního marketingu ve vybrané společnosti. Přístup k tématu je založen na kombinaci kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod, které umožňují hlubší pochopení dynamiky personálního marketingu a jeho dopadu na firemní kulturu a celkovou spokojenost zaměstnanců. Práce poskytuje společnosti konkrétní nástroje a postupy, jak efektivně řídit …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on a comprehensive assessment of personnel marketing in a selected company. The approach to the topic is based on a combination of quantitative and qualitative research methods, which enable a deeper understanding of the dynamics of personnel marketing and its impact on company culture and overall employee satisfaction. The work provides the company with concrete tools and …víceKlíčová slova
Personální marketing Firemní kultura Průzkum firemní kultury Interní zaměstnanecký průzkum Vnímání firemní kultury Interní marketingová komunikace Hodnotová nabídka zaměstnavatele Marketingový mix v personálním marketingu Zlepšení interní komunikace Optimalizace procesů náboru a výběru Konkurenceschopnost na trhu práce
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ayuhq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová