Segmentace klientů jako strategický nástroj v bankovnictví – Ing. Miroslav Filinger
Ing. Miroslav Filinger
Master's thesis
Segmentace klientů jako strategický nástroj v bankovnictví
Customer's Segmentation as a Strategic Tool in Banking
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá výkladem segmentace klientů v bankovním sektoru, přičemž záběr práce je komplexní a vztažen i na související oblasti. Práce čtenáři přináší oblast teoretickou a následně i několik praktických příkladů. Právě praktické příklady mají čtenáři zjednodušit porozumění teoretických částí práce. Diplomová práce je sice poplatná době její publikace, nicméně ve čtvrté kapitole bude …viacAbstract:
This diploma paper deals with imterpretation of customers segmentation in banking sector, while this work focus is complex and touches other relevant areas. It consists both theoretical part and practical examples. Especially practical examples shlould help the readers to understand theoretical parts better. Though this diploma paper is assessable to the time of its publishment, nevertheles in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lf1aq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Marcela Soldánová
- Oponent: Ing. Dana Herciková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane