Využití zákaznických znalostí v podnikání – Karel Koliš
Karel Koliš
Disertační práce
Využití zákaznických znalostí v podnikání
Customer knowledge in the business
Anotace:
Disertační práce se zabývá tématem zákaznických znalostí a vztahů firem se zákazníky. V teoretické části jsou rozebrány základní oblasti související s tématem práce: znalostní management, řízení vztahů se zákazníky a řízení zákaznických znalostí. Dále práce obsahuje rozbor teoretických a empirických studií na téma zákaznických znalostí. Ve výzkumné části je představen výzkum v českých malých a středních …víceAbstract:
The dissertation thesis covers the topic of customer knowledge and relationships between companies and customers. In the theoretical part, the basis concerning related topics (knowledge management, customer relationship management, customer knowledge management) is defined. In the following part theoretical and empirical studies are analysed. In the research part the research of Czech small and medium …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73504
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedoucí: Ludmila Mládková
- Oponent: Miroslav Karlíček, Jaroslava Kubátová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73504
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane