Karel Koliš

Disertační práce

Využití zákaznických znalostí v podnikání

Customer knowledge in the business
Anotace:
Disertační práce se zabývá tématem zákaznických znalostí a vztahů firem se zákazníky. V teoretické části jsou rozebrány základní oblasti související s tématem práce: znalostní management, řízení vztahů se zákazníky a řízení zákaznických znalostí. Dále práce obsahuje rozbor teoretických a empirických studií na téma zákaznických znalostí. Ve výzkumné části je představen výzkum v českých malých a středních …více
Abstract:
The dissertation thesis covers the topic of customer knowledge and relationships between companies and customers. In the theoretical part, the basis concerning related topics (knowledge management, customer relationship management, customer knowledge management) is defined. In the following part theoretical and empirical studies are analysed. In the research part the research of Czech small and medium …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
  • Vedoucí: Ludmila Mládková
  • Oponent: Miroslav Karlíček, Jaroslava Kubátová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73504

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management