David Hinton a hranice tanečního filmu – Kristýna Bartošová
Kristýna Bartošová
Bachelor's thesis
David Hinton a hranice tanečního filmu
Dance in films by David Hinton
Anotácia:
"Jsem přesvědčen, že tanec a film jsou si souzeni. Nakonec - obojí je založeno na principu pohybu. Obojí je o aplikaci struktury na akci. Nebo, chcete-li - jak řekl Tarkovski - o sochaření v čase... Co je ve filmu vyjádřeno fyzicky je vždy silnější než to, co je vyjádřeno verbálně. Já považuji taneční film za čistou filmařinu. A také za tu nejpůsobivější." David Hinton " (HINTON, David. Taneční zóna …viacAbstract:
"I believe that dance and film belong together. Both is based on movement and both is about aplication of structure to action. Or - as Tarkovski said - about sculpturing in time... It is more impressive when we express anything physically than verbally. I think dance film is clear filmmaking. And the most impressive one." (HINTON, David. Taneční zóna; Tanec a film jsou si souzeni: Rozhovor s Davidem …viacKľúčové slová
britská kinematografieKľúčové slová
tanec ve filmuKľúčové slová
analýzy filmových dělKľúčové slová
filmoví režiséřiKľúčové slová
taneční filmObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2014
- Vedúci: Elvíra NĚMEČKOVÁ
- Oponent: Vladimír Hulec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Dokumentární tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj kinematografie ve filmech s agentem 007, od počátku do současnosti
Filip Rejč -
S nimi, ne o nich: dospívající hrdinky v současné kinematografii
Darja Miková -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková -
Možnosti využití filmových adaptací děl Smuteční slavnost, Farářův konec a Karlštejnské vigilie ve výuce české literatury
Kristýna Kucharčíková -
Vývoj ochrany autorských práv audiovizuálních děl: autorskoprávní problematika filmových děl
Jana Lohrová -
Postava Martina Becka ve filmových adaptacích vybraných děl spisovatelské dvojice Maj Sjöwall a Per Wahlöö od 60. do 90. let
Sabina Adlerová -
Rozbor vybraných filmových děl s reflexí psychiatrických aspektů
Lucie Hořavová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová