Identifikace klíčových faktorů úspěchu komunikačních strategií internetových firem – Bc. Tomáš Karhut
Bc. Tomáš Karhut
Diplomová práce
Identifikace klíčových faktorů úspěchu komunikačních strategií internetových firem
Identification of key factors of success of internet companies communication strategies
Anotace:
Diplomová práce pojednává o komunikačních strategiích vybraných internetových firem a klíčových faktorech úspěšnosti těchto strategií. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická část představuje pojmy e-business, e-commerce a internetová firma, jež zásadním způsobem související s danou problematikou. Dále jsou v teoretické části popsány jednotlivé složky online marketingové strategie. Praktická část …víceAbstract:
Annotation This master thesis is focused on communication strategies of selected Internet companies and the key factors of their success. The thesis is divided into two parts, theoretical part describes terms e-business, e-commerce and Internet Company, which are related to the problematics focused in the thesis. Individual online marketing tools are also described in the theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Karhut, Tomáš. Identifikace klíčových faktorů úspěchu komunikačních strategií internetových firem. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková
Název
Vložil
Vloženo
Práva