Komunikační strategie týdeníku Reflex se zaměřením na nové příležitosti v mediálním partnerství – Nikol Táborská
Nikol Táborská
Bachelor's thesis
Komunikační strategie týdeníku Reflex se zaměřením na nové příležitosti v mediálním partnerství
Communication strategy of the magazine Reflex focusing on new opportunities in media partnership
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie časopisu Reflex se zaměřením na mediální partnerství Reflexu. Cílem této práce je zhodnotit současnou komunikační strategii Reflexu a identifikovat nové příležitosti v mediálním partnerství Reflexu. Práce je rozdělena na teoretickou část, která se zabývá základy komunikace, komunikační strategií a jednotlivými komunikačními nástroji v rámci …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with the analysis of communication strategy of the magazine Reflex focusing on media partnership of the Reflex. The aim of this thesis is to assess the current communication strategy and to identify a new opportunities in Reflex's media partnership. The theoretical part of the thesis is focused on basics of the communication, communication strategy and the individual communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57408
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Jaroslav Halík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TÁBORSKÁ, Nikol. \textit{Komunikační strategie týdeníku Reflex se zaměřením na nové příležitosti v~mediálním partnerství}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/6k752n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57408
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková