Nikol Táborská

Bakalářská práce

Komunikační strategie týdeníku Reflex se zaměřením na nové příležitosti v mediálním partnerství

Communication strategy of the magazine Reflex focusing on new opportunities in media partnership
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie časopisu Reflex se zaměřením na mediální partnerství Reflexu. Cílem této práce je zhodnotit současnou komunikační strategii Reflexu a identifikovat nové příležitosti v mediálním partnerství Reflexu. Práce je rozdělena na teoretickou část, která se zabývá základy komunikace, komunikační strategií a jednotlivými komunikačními nástroji v rámci …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the analysis of communication strategy of the magazine Reflex focusing on media partnership of the Reflex. The aim of this thesis is to assess the current communication strategy and to identify a new opportunities in Reflex's media partnership. The theoretical part of the thesis is focused on basics of the communication, communication strategy and the individual communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57408

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod