Využití rozšířené reality ve výuce technické analýzy – Filip Štorek
Filip Štorek
Diplomová práce
Využití rozšířené reality ve výuce technické analýzy
Use of Augmented Reality in Technical Analysis teaching
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku rozšířené reality (z angl. augmented reality,dále jen AR) a možnost jejího využití v předmětu Technická analýza na akciových,měnových a komoditních trzích (dále jen TA). Výuka je zde aktuálně realizována pomocívýkladu nad vytištěnými fotokopiemi technicko-analytických grafů. Tyto komplexní grafyjsou pro studenty v případě několikanásobného překryvu …víceAbstract:
The thesis is focused on the problematics of augmented reality (hereinafter referred to asAR) and the possibility of its use in class Technical analysis on stock, currency andcommodity markets (hereinafter referred to as TA). The teaching is currently based onlecturing while using printed photocopies of technical-analytical charts. These complexcharts look confusing for students and are difficult to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75788
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Martin Voldřich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75788
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR
Marek Javorka -
Rozšíření informačního systému Unicorn Universe s použitím metodiky Unicorn Enterprise System Powered Company
Jan Rudolf