Manažer a týmová práce - komunikace – Věra Opletalová
Věra Opletalová
Bakalářská práce
Manažer a týmová práce - komunikace
Manager and Team Work - Communication
Anotace:
Nastavení správné a efektivní komunikace by mělo být součástí strategie každé firmy. Špatná komunikace může ohrozit cíle organizace, rozvrátit tým, snížit morálku i motivaci pracovníků, způsobit chaos. Bakalářská práce pojednává o významu komunikace, komunikačních dovednostech, důležitosti naučit se naslouchat a přijímat zpětnou vazbu. Praktická část se zabývá průzkumem nastavené komunikace ve společnosti …víceAbstract:
Setting the proper and effective communication should be part of the strategy of any company. Poor communication can jeopardize the organization's goals, disrupt a team, reduce morale and motivation of employees, to cause chaos. Bachelor thesis discusses the importance of communication, communication skills, the importance of learning to listen and receive feedback. The practical part apllies with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2013
Zveřejnit od: 30. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Martin ZIELINA
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Opletalová, Věra. Manažer a týmová práce - komunikace. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace mezi ošetřujícím personálem a pacienty s neurogenními poruchami komunikace
Jana Bohuslavová
Název
Vložil
Vloženo
Práva