Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z – Bc. Tereza Štěpánková
Bc. Tereza Štěpánková
Master's thesis
Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z
Instagram as a communication tool for prevention of food waste in Generation Z
Abstract:
ŠTĚPÁNKOVÁ, T. Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. V současnosti je problematika plýtvání potravinami považována za celosvětově závažný problém, jelikož se každoročně vyplýtvají tisíce tun potravin. K plýtvání potravinami dochází ve všech fázích potravinového řetězce, největší podíl však představují …moreAbstract:
ŠTĚPÁNKOVÁ, T. Instagram as a communication tool for prevention of food waste in Generation Z. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. At present, food waste is considered to be a serious problem worldwide, as thousands of tonnes of food are wasted every year. Food waste occurs at all stages of the food chain, but households account for the largest share. A change in consumer behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2024
- Supervisor: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Reader: Veronika Antošová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Tereza. \textit{Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u~generace Z}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/6lglvn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková