Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z – Bc. Tereza Štěpánková
Bc. Tereza Štěpánková
Diplomová práce
Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z
Instagram as a communication tool for prevention of food waste in Generation Z
Anotace:
ŠTĚPÁNKOVÁ, T. Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. V současnosti je problematika plýtvání potravinami považována za celosvětově závažný problém, jelikož se každoročně vyplýtvají tisíce tun potravin. K plýtvání potravinami dochází ve všech fázích potravinového řetězce, největší podíl však představují …víceAbstract:
ŠTĚPÁNKOVÁ, T. Instagram as a communication tool for prevention of food waste in Generation Z. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. At present, food waste is considered to be a serious problem worldwide, as thousands of tonnes of food are wasted every year. Food waste occurs at all stages of the food chain, but households account for the largest share. A change in consumer behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Veronika Antošová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková