Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha – Dominik Junger
Dominik Junger
Bakalářská práce
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Marketing Strategy of the AC Sparta Prague Football Club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu AC SpartaPraha působící v největší české fotbalové lize. Primární subjekt této práce jezaměřen na marketing ve formě teorie. V praxi jako nastínění konkrétních krokůvedoucích k analýze návštěvnosti či tržeb fanshopu klubu. Představení klubučtenáře vtáhne do problematiky, která je řešena například dotazníkovým šetřeníma SWOT analýzou …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with marketing strategies of the football club AC SpartaPrague, which competes in the largest Czech football league. The primary subject ofthis thesis is focused on marketing in the form of theory. In practice it outlinesspecific steps leading to the analysis of the club's fan shop attendance or revenue.The introduction of the club will immerse the reader into the issues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14660
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Petružálek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Analýza finančního hospodaření vybraného sportovního klubu
Jaroslav Výšek -
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích sportovního klubu
Bohdana Anna Šafranová -
Strategie rozvoje sportovního klubu
Lucie Mrázková -
Strategická analýza vybraného sportovního klubu
Jan Šula -
Fundamentální analýza akcií vybraného sportovního klubu
Andrej Luterán -
Strategické řízení sportovního klubu
Daniel Krch -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
12. 9. 2023
Kohout, J.
12. 9. 2023