Bc. Daniel Havlíček

Master's thesis

Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace

Impact of marketing communication on value orientations and the life-style
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na životní styl a hodnotové orientace jedinců. V teoretické části jsou zpracovány poznatky ohledně hodnotových orientací, jejích druhů, faktorů ovlivňujících hodnotové orientace a pojmy související s touto problematikou. Další kapitola se zabývá životním stylem jedince, především druhy jednotlivých stylů a souvisejícími pojmy s touto problematikou …viac
Abstract:
This thesis deals with impact of marketing communication on lifestyle and value orientation of individuals. Its theoretical part presents and processes first the knowledge of and findings regarding value orientation, identifies value orientation types, impact factors thereof and other concepts related to this area of problems. The following chapter examines individual lifestyles, particularly the lifestyle …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
  • Vedúci: PhDr. Petra Raudenská, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní