Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR – Bc. Tereza Magdalena TESAŘOVÁ
Bc. Tereza Magdalena TESAŘOVÁ
Master's thesis
Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR
Perception of Product Placement by selected target groups of people in the CR
Abstract:
Předložená diplomová práce s názvem "Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR" je zaměřena hlavně na analýzu a zhodnocení rozdílů ve vnímání umisťování produktu u lidí s ekonomickým a neekonomickým vzděláním a též mezi muži a ženami. K získání dat ke zkoumání bylo využito dotazníkového šetření a testování oční kamerou. Testovány byly ukázky z vybraných českých a zahraničních …moreAbstract:
This diploma thehis entitled "Perception of Product Placement by selected target groups of people in the Czech Republic" is mainly focused on analyzing and evaluation of product perception differences by econimists and noneconomists and also by women and men. For gathering targeted data the survey and eye tracking was used. Samples from selected Czech and foreign movies and TV shows were tested to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TESAŘOVÁ, Tereza Magdalena. \textit{Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/6mlo7v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TESAŘOVÁ, Tereza Magdalena. Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Alena Palkosková -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová -
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
Barbora Čajková -
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa