Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR – Bc. Tereza Magdalena TESAŘOVÁ
Bc. Tereza Magdalena TESAŘOVÁ
Diplomová práce
Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR
Perception of Product Placement by selected target groups of people in the CR
Anotace:
Předložená diplomová práce s názvem "Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR" je zaměřena hlavně na analýzu a zhodnocení rozdílů ve vnímání umisťování produktu u lidí s ekonomickým a neekonomickým vzděláním a též mezi muži a ženami. K získání dat ke zkoumání bylo využito dotazníkového šetření a testování oční kamerou. Testovány byly ukázky z vybraných českých a zahraničních …víceAbstract:
This diploma thehis entitled "Perception of Product Placement by selected target groups of people in the Czech Republic" is mainly focused on analyzing and evaluation of product perception differences by econimists and noneconomists and also by women and men. For gathering targeted data the survey and eye tracking was used. Samples from selected Czech and foreign movies and TV shows were tested to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TESAŘOVÁ, Tereza Magdalena. Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Alena Palkosková -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová -
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
Barbora Čajková -
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa