Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka – Bc. Kateřina Jarošová
Bc. Kateřina Jarošová
Master's thesis
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
The Importance of Segmentation for Effective Customer Care
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení významu segmentace pro efektivnější péči o zákazníky firmy ACS, s.r.o. Teoretická část práce je zaměřena na historický vývoj marketingu, marketingových koncepcí, segmentaci a přístupu k zákazníkům. V analytické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku a vytvořena matice SWOT analýzy. Tato část obsahuje také segmentační analýzu a identifikaci …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on appraisal relevance segmentation for more effective care for the customers of the ACS Company. The theoretical part is focused on the historical evolution of marketing, the marketing concept, the segmentation and the access to the customers. The analysis of internal and external surroundings of the company and the SWOT analysis is carried out in the analytical part. This …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 7. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/p3i7b/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Jaroslava Musilová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková