Bc. Robin Hrňa
Master's thesis
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of a selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. V první kapitole práce byly shrnuty hlavní teoretické poznatky týkající se oblasti marketingu se zaměřením na marketingový mix a jeho konkrétní nástroje. V druhé kapitole práce byla provedena charakteristika podniku XY a analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current setup of the company's marketing mix and suggest possible improvements in the area. The first chapter summarizes the main theoretical knowledge related to marketing with a focus on the marketing mix and its specific tools. In the second chapter, the characteristics of the construction company XY and an analysis of the external and internal environment
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/qwigp/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ing. Alice Szmeková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková