Bc. Robin Hrňa

Master's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of a selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. V první kapitole práce byly shrnuty hlavní teoretické poznatky týkající se oblasti marketingu se zaměřením na marketingový mix a jeho konkrétní nástroje. V druhé kapitole práce byla provedena charakteristika podniku XY a analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current setup of the company's marketing mix and suggest possible improvements in the area. The first chapter summarizes the main theoretical knowledge related to marketing with a focus on the marketing mix and its specific tools. In the second chapter, the characteristics of the construction company XY and an analysis of the external and internal environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Mgr. Ing. Alice Szmeková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné